Villrein i Forollhogna

Etter flere år med mange jakt og fisketurer i Forollhogna sin sørlige del uten å ha sett en eneste villrein, fikk jeg omsider sett 2-3 flokker på en og samme dag. Føler jeg får litt igjen for å drasse med meg kamera overalt i fjellheimen. Alle bildene er tatt med 70-300-objektivet.

Bildet over er tatt etter jeg ble «færska» på min ikke alt for diskre åling opp til en åskam. De lusket rolig opp til toppen før de snudde seg for å se hvilken tulling som forstyrra dem. Et skikkelig klisje-bilde, men shit-au.

~ av simeland den 22.09.10.

Legg igjen en kommentar

 
